zondag 23 oktober 2016

CAL deken 2016

En ik dacht nog wel dat ik ging beginnen met de CAL deken 2016. Ik was er ook heel ijverig aan begonnen. Maar het wilde niet echt vlotten. En ook kwam ik erachter dat ik een heleboel losse lapjes (granny's) had liggen. Ik stond een beetje te twijfelen, wat moet je daar dan mee.... Tja.... weggooien is toch ook zonde.

Dus uiteindelijk ben ik toch gestopt met de deken. En nu heb ik besloten dat ik er gewoon een restjesdeken van ga maken. Alle losse lapjes/granny's die ik nog had heb ik aan elkaar gehaakt. En als ik kleine bolletjes wol over heb, kan ik daar weer wat lapjes aan vast maken. Momenteel ligt hij wel een beetje werkloos te zijn. En ik weet ook niet wie de deken uiteindelijk leuk genoeg vind om hem te gebruiken. En anders kan ik hem altijd nog aan een goed doel geven, waar ze al heel erg blij zijn met een warme deken.

Momenteel ziet hij er zo uit.


Een bonte kleuren boel. 

Geen opmerkingen: