zondag 23 oktober 2016

Anna & Elsa omkeerpoppetje


Het is toch wel veel te lang geleden dat ik de blog heb bijgewerkt. Ondertussen heb ik wel heel wat projecten af gemaakt. Ik ga toch weer proberen om mijn blog wat beter bij te houden.

Misschien komt het ook wel dat ik ook te vinden ben op Facebook en op instagram, en dat gaat natuurlijk allemaal veel gemakkelijker. Even een foto maken op mijn telefoon en hup ik zet op facebook of instagram. En op de blog moet ik toch wel even mijn laptop erbij pakken.

Toch vind ik het wel weer leuk om dat ook bij te houden. Want het is toch leuk om alle leuke handwerkjes ergens te kunnen bekijken :) haha.

Rond februari/maart heb ik een leuk Elsa & Anna omkeerpoppetje gemaakt. Een dochter van een vriendin van mij wilde daar graag een poppetje van (en aangezien ik al haar kinderen al voorzien heb van leuke knuffels, wilde ik deze ook nog wel even maken).




Het is allemaal 1 poppetje. Het is echt wel mijn trots. 

Geen opmerkingen: