dinsdag 14 juli 2015

Tussendoor projecten


Welke creatieveling kent het niet. Heel veel verschillende projecten tegelijk hebben ;-) Hier zijn een paar projecten die nog steeds niet af zijn.....




Daar was ik ineens lapjes aan het breien. Mijn man helemaal blij want hij vind het zo ontzettend leuk dat ik weer aan het breien was. Ik wilde graag de kliko versieren. Er was een wedstrijd, met leuke prijzen. Maar door verschillende bezigheden teveel van mij vroegen..... heb ik het niet gehaald om het op tijd af te krijgen.... Ik wilde graag allemaal lapjes breien en daarmee de kliko versieren. Zodat er iets moois staat i.p.v. een saaie grijze of groene container.......

Dus wie weet komt er nog een lapjesdeken voor mijn man. (misschien toch nog een sprei). Ik heb in ieder geval er weer heel wat lapjes erbij. Wie weet! 


Dan wilde ik nog een rammelaar maken. Eigenlijk voor een oud-collega.... maar hij zit nog steeds zo in de tas.... Hij is nog steeds niet af. En de oud-collega die haar baby is ook alweer groter. Ach wie weet leest iemand dit en vind dit leuk.... dan geef ik het misschien wel weg (voor een kleine bijdrage). ;-)

Geen opmerkingen: