vrijdag 28 november 2014

Mijn Cal 2014 deken





Alle wekelijkse patronen zijn al weer heel wat weken uitgegeven. Maar ik wilde graag een sprei maken voor op ons bed. (hij is inmiddels wel veel te breed, misschien dat ik hem 2 lagen maak) Dus ga ik gewoon een aantal toeren verder. 

Inmiddels zitten er al 15 extra toeren aan vast. Maar zoals jullie zien moet ik nog wel even doorgaan, wil ik graag dat heel ons bed word bedekt. 

Ik heb wel al heel wat nieuwe soorten steken geleerd. Dat vind ik ook wel echt heel tof.  

Daarom extra dank aan Tertia en Jolanda, die dit patroon van het engels naar het nederlands hebben vertaald, met prachtige foto's erbij, zodat we stap voor stap op weg werden geholpen. Wil je zelf nou ook deze deken haken ga dan naar deze site

Ik moet nog wel even doorhaken, Want in 2015 gaat er weer een nieuwe CAL (Crochet ALong) van start, met weer een deken met verschillende nieuwe steken. Ik heb daar natuurlijk weer heel veel zin in. Ben nu wel echt aan het nadenken over een kleurenpalet. 

Ik wil het liefste maar, 4 á 5 kleuren kiezen. Maar dat is toch wel ontzettend lastig, ik weet niet of ik dat wel kan. Heeft er iemand tips? 

Fijn weekend alvast! 

Groetjes Geeske




Geen opmerkingen: