dinsdag 6 mei 2014

update van mijn crea projecten

Het idee bestond om op Koninginnedag op kleedjes markt te gaan staan, maar door andere omstandigheden is dat niet gelukt. Dus uiteindelijk heb ik toch alle afgelopen projecten even mooi uitgestald. Leuke speenkoorden (al 1 nijntjespeenkoord weer verkocht!), en leuke haarspelden (ook alweer een paar verkocht). En nog elastiekjes (die niet op dit bord staan). 

Verder was ik toe aan weer eens een groot project. Gewoon lekker recht toe recht aan haken. En ik had nog heel veel bruin wol over (van een vorig project een kinderponcho). Dus nu heb ik bedacht om een omslagdoek te haken. Het patroon heb ik uit een boek gehaald. Dus ik ben benieuwd wat het word. Hij is wel heerlijk warm. Af en toe haak ik 's avonds op de bank, en het is toch wel lekker warm onder de omslagdoek ;-) 

Straks moet ik nog bedenken wat voor kleuren ik erbij ga verzinnen, want er komen nog kleine granny's (vierkantjes) erop. Dat word nog lastig. Maar ik denk dat het verschillende rose kleuren word, want daar heb ik heel wat verschillende soorten kleuren van. 



 Dan is niet alleen haken mijn hobby. Maar deze hobby (kaarten maken) heb ik al een hele lange tijd niet gedaan. Tot er nu ineens het feit is dat we binnen onze vriendenkring een tweeling is geboren, maar wij geen tweelingskaartjes in huis hadden. Tja dan maak ik er zelf toch gewoon 1. ;-) 

Dat was toch echt wel even lekker om zo een ochtend met de kaarten weer bezig te zijn! 

 En dit is het eind resultaat: 

Dan staat er al een tijdje een verzoek van een vriendin. Om een "hello kitty" te maken. Dus daar ben ik dan toch maar een keer mee begonnen. 


En dit is hem geworden. Zelf vind ik hem ook niet echt perfect! Maar zij is toch wel schattig. Wie weet maak ik er nog een paar. (wisten jullie dat hello kitty een blauwe onderbroek had?). 

Voor zover weer eens een update van mijn projecten. 

Dan ligt daar ook nog de deken naar mij te lonken. Daar loop ik ook alweer een paar weken van achter. Tijd om het weer eens op te pakken. Al met al, genoeg te doen in mijn vrije tijd! 

Geen opmerkingen: