maandag 20 januari 2014

Lopende haakprojecten

CAL 2014, Week 2

CAL 2014, Week 2

Ik ben ontzettend druk met verschillende haakprojecten. En nog steeds tussendoor krijg ik 1x in de week een aantal toeren voor de CAL 2014 (Crochet along2014). Maar door de vele projecten heb ik nog niet eens tijd gehad om te beginnen met week 3. Dat zijn gelukkig niet erg moeilijke toeren. Dus daar heb ik nog lang genoeg de tijd voor. ;-) Wel leuk dat een vriendin van mij ook mee haakt. Haar nicht en tante ook. Wat zijn er dus al veel bekenden ook een deken aan het haken, volgens dat leuke patroon. :-) 

Ik hou jullie op de hoogte hoe mijn deken vordert. 

Sarah, oma

Eindelijk mag ik dan ook het eindresultaat van dit mooie sleutelhanger laten zien. Want het cadeautje is overgebracht! ;-) Hopelijk word hij in gebruik genomen. ;-)

tutteldoekje


Dit is ook een tutteldoekje die ik aan het maken ben. Daarnaast heb ik nog een rood/creme tutteldoekje in de maak (een opdracht). Helaas had ik er nog geen foto van gemaakt. 

Al met al ik ben nog druk genoeg aan het haken. Mijn to do lijst bereid uit. 
  • 2 nijntje tutteldoekjes
  • CAL 2014 deken week 3 maken
  • Voering tas naaien (ja ik ben weer een tas aan het maken)
  • een gehaakte krans
  • in opdracht een knuffel (muziekdoosje)
Dus ik ga weer druk aan het haken/naaien. Heerlijk zo'n lang weekend! Nog een vrije dag en dan mag ik weer werken! ;-) Dat vrij bevald mij eigenlijk prima. Lekker handwerken en lieve mensen bezoeken ;-) Maar de realiteit roept ook weer, dat het werk mij verwacht ;-) haha. 


Lieve haakgroetjes! 



Geen opmerkingen: