zondag 1 december 2013

Bruine kinderponcho

Ik had al eens een volwassenponcho gemaakt. En nou vroeg een collega aan mij of ik ook een kinderponcho kon maken. Dus ik begon heel enthousiast aan een kinderponcho! Wel even puzzelen hoe groot je dan het gat moet maken. 

Maar ik genoot er wel van! Leuk werk, en lekker warm! Echt een fijn werkje! Het heeft wel even tijd nodig, en er gaan ook wel een aantal bolletjes wol in. 



Dan wilde ik eigenlijk nog pompoenetjes eraan maken. Maar dat was een project op zich....... Ik heb heel veel geoefend, maar dat kan ik blijkbaar niet goed.......



Alle tips zijn trouwens welkom, als iemand weet hoe ik het wel goed doe, zonder dat je alle draadjes er zo uit kan trekken, en er niets meer van het pompoenetje over blijft. Uiteindelijk is er niets aangekomen. 


Dit is het eindresultaat. Mijn excuses voor de slechte kwaliteit van de foto. 

Ik denk dat ik in de toekomst nog wel een keer nog een poncho ga haken. Ik vond het erg leuk om te doen. En ik heb nog genoeg leuke bolletjes wol! ;-) 

Fijne avond! 



Geen opmerkingen: