donderdag 7 november 2013

5 zwarte pieten

Een groot succes vind ik het wel hoor. Al lekker bezig met sinterklaas! Door heerlijk zwarte pieten te haken. Ik zag op een andere blog platte zwarte pieten. Op de vorige blog had ik al een leuke sleutelhanger zwarte piet gemaakt. En dit laat ik in het midden. 

Als er mensen interesse hebben die een broche willen, maak ik er een broche van, of een sleutelhanger, of een slinger. Ik kan er alles van maken. Geen probleem. 

Ik ben er helemaal verliefd op. Vinden jullie zo ook leuk. 


De eerste 3 op de foto


5 zelfgemaakte pieten

Dus wie heeft er interesse. Ze zijn te koop. Nu wel snel weer door met mijn volgende projecten. Misschien toch teveel projecten op dit moment. Maar het is nog steeds erg leuk! Dus ik ga gewoon verder! 

Tot het volgende haakproject! 

Geen opmerkingen: