donderdag 17 oktober 2013

Paarse poncho!

Ik begon een poncho te maken. En ik vond een patroon, nooit bij stilgestaan, dat dat voor gewone wol was gemaakt. Dus ik begon heel ijverig. maar later kwam ik er toch achter, dat dit toch veel te wijd word. Dus heb ik het hele ding afgetrokken. 



Heel zonde misschien, maar later ben ik gewoon begonnen met een aantal lossen,en iedere keer paste ik of mijn hoofd er door kon. En dat lukte uiteindelijk erg goed. 


Nu is hij helemaal af. Er zitten 6 bollen wol in (van de zeeman). Nu heb ik nog 2 bollen (met andere kleuren) gekocht bij de zeeman, met dezelfde dikte. En dan wil ik er eigenlijk nog een randje omheen maken. Maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Nu gebruik ik hem vooral zo: 




Dit is het eindresultaat, voor zover. Wie weet komt er nog een poncho of een omslagdoek. Genoeg leuke ideeën te vinden op deze site



Geen opmerkingen: