woensdag 30 oktober 2013

2 bloemenmeisjes

Voordat ik weer verder ging met mijn nieuwe kunstwerken, moest ik eerst wat kleine bolletjes garen opruimen. Ik had via pinterest dit leuke idee gezien. Dus ik moet zo eerst wat wasknijpers erbij kopen, anders komen we in de problemen als we wat willen ophangen ;-) haha.


korte stukje garen handig opbergen


Sommige patronen vervorm ik wat. Maar deze leuke bloemenhangers heb ik gewoon van een andere blog gehaald. Wil je zelf deze leuke bloemenhanger maken, klik hier.


Dan gaat het ineens snel. En maak ik er niet 1, maar is daar ineens ook nummer 2. ;-) 


nummer 1

nummer 2
En terwijl ik nummer 2 aan het maken was, is hij al meteen verkocht. Mocht je interesse hebben in nummer 1 laat het mij weten. Het kost €2,50. Je mag ook je eigen kleuren opgeven. Dan maak ik het voor je. (het kan duurder worden als er speciale kleuren worden opgegeven)

nummer 1 en 2



Geen opmerkingen: