maandag 2 september 2013

met 4 projecten tegelijk bezig :)

Zelfs met verschillende temperaturen blijft het leuk om te haken. Ik blijf nog erg enthousiast met het haken. In de auto haken vind ik ook heerlijk. Voor mijn man geluk, mag hij elke keer rijden, (hoeven we daar niet over te discussiëren). :) 

Een aantal mensen vroegen of er nog niet een nieuw bericht kwam. Dus bij deze. 

Hier het aantal projecten waar ik nu mee bezig ben.
In totaal 4 projecten.

Allereerst was ik hiermee begonnen. De bolletjes wol raakten ondertussen op, en ik had in eerste instantie niet meer de goede wol, dus ook nog extra wol erbij kopen (terwijl ik echt een grote mand vol wol heb staan.....). Nu de goede kleuren zodat ik het af kon maken. Maar nu nog ik nog 1 onderdeel maken, en dat is niet echt mijn favoriet, dus dat is de reden dat hij even is blijven liggen.


En omdat mijn man graag nieuwe pannenlappen wilde hebben, was ik begonnen met verschillende soorten wol uit te proberen. Maar een pannenlap haken is niet zo heel leuk werk. Dus daar stopte ik al gauw weer mee. En verzon gauw nog een ander project. 



Dit project daar ben ik sinds kort mee bezig. En ik ben heel benieuwd hoe dit gaat worden. Wie weet volgen er hier ook wel weer mee van. (wat het word verklap ik nog niet, maar je mag natuurlijk altijd raden) :) In totaal moet ik 21 of 22 lapjes bij elkaar hebben gehaakt. Dus ik mag nog even bezig gaan. Ik ben nog niet klaar  :) 

Daarom ga ik vrolijk verder. En ondertussen nog lekker actief met de andere hobby's. Heel veel geocaching, dwarsfluit spelen (oefenen voor een concours met de drumfanfare), lezen, en gewoon genieten van het getrouwde leven! 

Tot het volgende bericht weer! 

Geen opmerkingen: