dinsdag 20 augustus 2013

NIeuw projectje tussendoor

Een collega van een vriendin van mij gaat weg, en voor hem wilde ze graag een bierfles inpakken met een haaksel (omdat hij haken vreselijk vind). Dat is natuurlijk een leuk project voor mij. ;)

Ik vind het ook best wel leuk om dat te haken. Met mooi neonkleurig garen. Dat maakt het nog mooier!

Hier alvast een tipje van de sluier.


Het moet natuurlijk nog mooi aan elkaar gemaakt worden. Maar ik had terwijl ik met het rose bezig was, zin om iets anders te doen. Dus tja dan maar meteen het mooie neon gele ;) Als ik geluk heb, heb ik het morgen misschien wel af. 


Hier de kleuren wat duidelijker!

Ondertussen zit ik natuurlijk mooie patronen te zoeken op pinterest. Ik heb al heel veel leuke ideeën! laat de winter maar komen. Kom maar op met de sneeuw! Ik heb projecten genoeg.

Ach de zon mag ook wel komen. Ga ik toch haken in het zonnetje! :D

Geen opmerkingen: