woensdag 7 augustus 2013

Bestellingen

Het is onvoorstelbaar, en ik had het nooit verwacht, maar ik heb nu al een aantal opdrachten. 3 tutteldoekjes, en een potje wat ik mag haken. Dat is toch wel super gaaf! Vind ik wel!

Daarnaast heb ik ook nog eens mijn eerste haakles gegeven. Ik heb wel besloten dat ik niet aan groepen haakles kan geven, ik heb gemerkt hoeveel 1 iemand aandacht nodig heeft bij het leren haken. En dat geef ik iemand dan ook graag.

Mijn allereerste tutteldoekje is gemaakt. En zit al ingepakt. Dit is het resultaat:


Ik ben er helemaal trots op. En ik kon hem ook moeilijk weggeven, want hij is echt super gaaf! En dat ook echt van een patroon gemaakt. 

En het is zo verslavend. Ik ben al met nummer 2 bezig! Zo ontzettend leuk is het! 





Dus ik ga gauw weer verder met haken! Tot de volgende blog!


Ps. Voor mensen die ook zo'n bestelling willen maken (en zelf de kleuren aangeven natuurlijk). Ik verkoop ze voor 5 euro! 

Geen opmerkingen: