zondag 9 juni 2013

een creatieve zondag



Vandaag werd het eens tijd voor iets anders dan haken. De afgelopen weken ben ik ontzettend druk met een haakproject voor mijn trouwen. Zie hieronder een stille hint (meer zeg ik niet), de uiteindelijke ontknoping zal ik geven na de bruiloft. 

 <=


Verder heb ik toch weer een adres opgevraagd voor dream make share (een soor snail mail). Zo voor de bruiloft is het ook wel weer leuk om iets anders leuks te versturen. Naar leuke mensen. Dus dat heb ik alvast voorbereid. En deze week gaat het op de post. (jammer genoeg weet ik de weblog van die persoon niet, anders ging ik even spieken wat zij leuk vind).



En toen ik zo lekker bezig wat met DMS project, besloot ik nog maar een paar kaarten en cadeaus te maken. Die gaan ook allemaal maar eens op de post. Dat wilde ik al een tijdje sturen, en nu komt het er dan ook eindelijk van! Dat werd hoog tijd!!!!

Het was vandaag toch een creatieve, maar onspannen zondag! En ook weer een aantal dingen weg kunnen strepen van de to do lijst voor het trouwen! Dat voelt toch wel fijn!



Geen opmerkingen: