donderdag 4 april 2013

Mijn eerste roos gehaakt

Hier komt dan echt mijn eerste blog. Speciaal op verzoek van mijn zus komt hier toch alvast een kunstwerk te staan. Het kunstwerk wat ik vandaag gemaakt heb. Ik heb een heleboel sites bekeken hoe je bloemen kunt haken. En hier stond dat je in een half uur een roos kon haken. Dat wilde ik ook wel uitproberen. Maar helaas lukte het mij niet in een half uur.... Ik heb er de hele dag, beetje bij beetje aan gewerkt.

Maar nu wel ontzettend trots, wil ik jullie mijn eindresultaat laten zien.

Hier gaan er zeker meer van volgen. Tenminste hier ga ik een aantal voor gebruiken op een schilderij waar ik mee bezig ben. En wie weet komen deze straks overal bij mij thuis tevoorschijn. Op tassen etc.

Mochten jullie ook graag dit willen maken. Hier het filmpje waar ik het gevonden heb ;)

Je leert er ook meteen engels bij.

Hoe moet je een roos haken

Geen opmerkingen: